Modelul de la Mamaia se extinde în sudul litoralului. Vama Veche introduce o taxă de promovare turistică

Ars de soare în Vama Veche

Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi Primăria Limanu anunţă introducerea celei mai noi Taxe de Promovare din turismul românesc –  la Vama Veche!

Preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, Corina Martin şi Primarul Comunei Limanu – 2 Mai -Vama Veche, Daniel Georgescu, au anunţat introducerea Taxei de Promovare Vama Veche, după modelul implementat în premieră, în 2013, la Mamaia. Odată cu intrarea în Asociaţia Litoral – Delta Dunării, în octombbrie anul trecut ( Primăria cu nr.10 !), am anunţat public că Vama Veche devine cel mai nou Brand turistic preluat în management de destinaţie la Asociaţia Litoral-Delta Dunării.

“Păstrăm spiritul liber de Vama Veche, dar scoatem Vama în lume. Strategic, aveam nevoie să consolidăm ca imagine ambii piloni principali ai Litoralului, adică şi Vama Veche, alături de Mamaia. De data aceasta, administraţia locală şi noul primar au înţeles de ce este esenţial să stabileşti şi să urmăreşti o Strategie de promovare, care să aducă rezultate şi coerenţă. Vama Veche este deja un brand binecunoscut, dar are nevoie de reconstructie şi şlefuire şi trebuie promovat ca produs turistic distinct şi special şi pe pieţele externe pe care acum le deschidem pentru Litoral. Vom oferta de acum către turoperatorii străini şi locaţiile speciale din Vamă şi spiritul Vămii! Introducerea Taxei de Promovare la Vama Veche ne va permite o campanie de promovare cu rezultare care să atingă performanţele pe care le-am obtinut cu Mamaia. Vama Veche intră astfel puternic pe piaţa promovării turismului românesc”, a declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral Delta Dunării. 

 

“Aruncăm manuşa! Declar competiţie deschisă între Mamaia şi Vama Veche, în sensul că ne alăturam strategiei Asociaţiei Litoral – Delta Dunării şi facem echipă pentru promovare la târguri şi evenimente naţionale şi internaţionale. Veţi vedea Vama Veche în premieră la Târgurile de Turism, şi pentru că înţelegem că avem nevoie de buget pentru a egala şi depasi rezultatele campaniei Mamaia Style, am decis sa preluăm şi noi modelul introducerii Taxei de Promovare, aşa cum a fost implementat la Mamaia. Devenim astfel a doua Primărie de pe Litoral şi a 4-a din ţară cu un model special de promovare, care ne va permite să creăm evenimente, să realizăm primele noastre materiale de promovare, filmul oficial de promovare Vama Veche, infotrip-uri cu agenţi de turism şi presă şi să ne prezentăm la Târgurile de turism alături de toţi ceilalţi membri ai Asociaţiei Litoral – Delta Dunării”, spune Daniel Georgescu, primarul comunei Limanu.

 

“Am sustinut cu tărie importanţa alipirii la Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi de aceea ne-am şi constituit într-o Asociaţie a celor mai reprezentantivi operatori economici din Vama Veche şi regiune. Susţinem cu încredere, alături de primarul Daniel Georgescu, introducerea unei Taxe de Promovare care să aducă şi pentru Vama Veche rezultatele pe care le-am văzut cu toţii la Mamaia. Nu poţi construi strategie, promovare şi dezvoltare pentru o destinaţie turistică dacă nu ai buget. Ni-l constituim şi îl vom administra după modelul care deja s-a consacrat şi aşteptăm cu nerăbdare să ne facem prima prezenţă la Târgul de Turism al României, alături de toate celelalte staţiuni de pe Litoral, într-un show  “Vama Veche Style!”, a declarat Mugur Cristea de la Asociatia Investitorilor din Vama Veche.

Adauga valoare acestui articol "Modelul de la Mamaia se extinde în sudul litoralului. Vama Veche introduce o taxă de promovare turistică"

Ai ceva de spus?

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*