Inspectoratul Școlar Județean Constanța a centralizat situaţia mediilor obţinute de absolvenţii clasei a VIII-a la Evaluarea Naţională 2018, după soluţionarea contestaţiilor.
Conform datelor, 3.714 elevi (71,26 %) au obținut medii peste 5, astfel:
CANDIDAȚII CU MEDIA PESTE 5
PREZENȚI
NEPREZENTAȚI
1-1,99
2-2,99
3-3,99
4-4,99
5-5,99
6-6,99
7-7,99
8-8,99
9-9,99
10
3714
5212
87
129
282
464
623
749
837
845
679
591
13
Rezultatele de la Evaluarea națională pot fi consultate pe site-ul Ministerului Educației Naționale: http://evaluare.edu.ro/
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Comisiile de specialitate din cadrul Consiliului Județean Constanța au fost votate astăzi de aleși. Iată oamenii care vor decide ce se realizează în județul Constanța, pe domenii. Comisia pentru Relația cu Societatea Civilă și ONG-uri: […]
RAJA S.A. aduce la cunoştinţa tuturor abonaţilor că, în zilele de luni – 28 mai și vineri – 1 iunie 2018, dispeceratul, echipele de intervenţie, dar şi reprezentanţii societăţii care asigură buna desfăşurare a proceselor […]
Cu ocazia Săptămânii Europene a Roboticii, sub coordonarea Liceului Teoretic „Nicolae Bălcescu” din Medgidia, în perioada 18 – 27 noiembrie s-au realizat activități STEM și proiecte practice cu și pentru cu elevii din Medgidia. Organizatorii […]
Be the first to comment