Inspectoratul Școlar Județean Constanța a centralizat situaţia mediilor obţinute de absolvenţii clasei a VIII-a la Evaluarea Naţională 2018, după soluţionarea contestaţiilor.
Conform datelor, 3.714 elevi (71,26 %) au obținut medii peste 5, astfel:
CANDIDAȚII CU MEDIA PESTE 5
PREZENȚI
NEPREZENTAȚI
1-1,99
2-2,99
3-3,99
4-4,99
5-5,99
6-6,99
7-7,99
8-8,99
9-9,99
10
3714
5212
87
129
282
464
623
749
837
845
679
591
13
Rezultatele de la Evaluarea națională pot fi consultate pe site-ul Ministerului Educației Naționale: http://evaluare.edu.ro/
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Centrul de Evaluare COVID-19 din Mangalia primește zilnic pacienți care acuză forme ușoare și medii de boală, numărul lor fiind de aproape 300 de persoane, de la înființarea acestuia. Reprezentanții unității medicale din sudul județului […]
Un elicopter Puma Naval cu o echipă de scafandri salvatori la bord, a executat în după-amiaza zilei de luni, 17 mai, la solicitarea Autorității Navale Române (ANR), o misiune de căutare a două persoane dispărute […]
Pentru remedierea unei avarii survenite in cursul acestei zile, 21 mai 2016, in jurul orei 09,30, la conducta de alimentare cu diametrul de 800 mm, de pe b-dul Aurel Vlaicu, zona Oborului, SC RAJA SA este nevoita sa intrerupa […]
Be the first to comment