Centrele de relații cu clienții ale ENGIE Romania vor fi închise vineri, 11 septembrie

Centrele de relaţii cu clienţii ale ENGIE Romania vor fi închise vineri, 11 septembrie

Toate centrele de relații clienți ale ENGIE Romania vor fi închise vineri, 11 septembrie, zi liberă pentru angajații companiei, conform prevederilor contractului colectiv de muncă în vigoare. Începând de luni, 14 septembrie, se revine la programul normal de funcționare, ce poate fi accesat pe site-ul companiei, engie.ro.

Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, utilizând formularul de contact de pe site-ul engie.ro, www.engie.ro/contact, precum și prin intermediul aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play și App Store.

Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online sunt următoarele:

  • Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
  • Plata online;
  • Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
  • Activarea facturii pe e-mail;
  • Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
  • Schimbarea titularului de contract.

În ceea ce privește serviciul național de call-center, apelabil la numărul unic de telefon 021.9366, acesta va fi limitat la funcționalitățile uzuale, respectiv oferirea de informații generale despre serviciile și produsele companiei, fără a fi posibilă consultarea unui specialist al companiei.

Pentru intervențiile în caz de urgență (miros de gaze sau scurgeri de gaze), Distrigaz Sud Rețele, filiala de distribuție a ENGIE Romania, asigură permanența prin echipele sale la numărul unic de telefon 021.9281 pentru toți clienții din aria deservită de către companie.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*