Sediul Primăriei Constanța. FOTO Primăria Constanța
Primăria Municipiului Constanța anunță că luni, 21 iunie, activitatea instituției va fi suspendată conform prevederilor art. 139 alin. 1 din Legea nr. 53/2003 Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, iar programul de lucru va fi reluat marți, 22 iunie. Excepție vor face Serviciul Stare Civilă, care va funcționa în intervalul orar 09:00-13:00 pentru înregistrarea deceselor și Serviciul Gestionare Cimitire al cărui program de lucru va fi între orele 09:30 – 13:30 doar pentru înhumări.
Constănțenii pot semnala permanent orice problemă la numărul de telefon: 0241/550055 – Dispecerat Primăria Municipiului Constanța.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanța va înregistra luni, 24 iulie, sosirea primului grup de 220 de turiști israelieni, care sunt așteptați să […]
Polițiști din cadrul Poliției Municipiului Constanța – Serviciul Municipal de Investigații Criminale, sub coordonarea procurorului de caz din cadrul Parchetului de pe […]
Be the first to comment