Elevii vor merge fizic la școală în funcție de gradul de vaccinare al cadrelor didactice
Prefectul județului Constanța, Silviu-Iulian Coșa, a convocat, miercuri, 21 octombrie, Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, în sistem electronic, pentru votarea hotărârii nr. 45 a CJSU Constanța.
Aceasta prevede modificarea scenariului de funcționare în două unități de învățământ din județul Constanța.
Astfel, s-a votat în unanimitate trecerea din scenariul 3, în scenariul 2, în ceea ce privește Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Cuvios Dionisie Exiguul” Constanța (o clasă a X-a) și Școala Gimnazială nr. 1 Tuzla (o clasă a VIII-a). Măsurile au fost luate ca urmare a finalizării perioadei în care a fost aprobat prin CSJU scenariul 3 de funcționare.
Modificarea scenariului de funcționare a fost avizată, în prealabil, atât de Inspectoratul Școlar Județean Constanța, cât și de Direcția de Sănătate Publică Constanța.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Președintele Consiliului Județean Constanța, Marius Horia Țuțuianu, a participat astăzi, 12 septembrie, la deschiderea noului an școlar 2016-2017. Prima vizită a avut […]
Deputatul USR PLUS de Constanța, Cristina Rizea, a depus marți, 13 aprilie, o inițiativă de modificare a Legii 218/2002 care reglementează funcționarea […]
Be the first to comment