Tineri din Constanța reținuți după ce au încercat să fure dintr-o biserică

Agresorul a fost arestat preventiv. Imagine cu rol ilustrativ.

Doi tineri din Constanța au fost reținuți de polițiști după ce, la sfârșitul săptămânii trecute, au încercat să jefuiască o biserică din oraș. Ei au fugit fără să fure nimic, în prezent aflându-se pentru 60 de zile sub control judiciar.

Potrivit reprezentanților IPJ Constanța, polițiști din cadrul Secției 5 au fost sesizați după ce persoane necunoscute ar fi pătruns în incinta unei biserici din oraș cu intenția de a sustrage bunuri.

„Deplasați la fața locului, polițiștii au stabilit că persoanele în cauză ar fi pătruns, prin forțarea ușii de acces, în incinta lăcașului de cult, unde ar fi stat aproximativ 30 de secunde, până la pornirea sistemului de alarmă, după care ar fi fugit, fără a sustrage bunuri”, au precizat sursele citate.

În urma cercetărilor, polițiștii au identificat două persoane care corespundeau semnalmentelor, fiind vorba despre doi tineri, de 20, respectiv 21 de ani. Cei doi au fost reținuți pentru 24 de ore, ulterior fiind dispusă măsura controlului judiciar pe o perioadă de 60 de zile.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*