RATC Constanța a înființat „Telefonul călătorului“ unde se pot face sesizări non stop

Călătorii RATC pot transmite conducerii RATC problemele și nemulțumirile

Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța informează publicul călător că pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, așteptăm mesaje pe următoarele canale de comunicare:

– NUMĂRUL CĂLĂTORULUI 0241 / 694 960 – NON STOP
– e-mail dedicat– reclamatii@ratc.ro
– Facebook – “Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța”

„Vă asigurăm că vom raspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța,“ a transmis directorul RATC Constanța, Bogdan Niță.

Acesta a precizat că decizia a fost luată nu în urma controlului OPC ci după ce în mass media au apărut imagini cu un autobuz în care ploua.

„Dacă eram informați, am fi scos din traseu autobuzul respectiv. Călătorii pot transmite și nemulțumiri cu privire la comportamentul conducătorilor RATC“ a mai spus Bogdan Niță.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația Constanța NEWS, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*