Inspectoratul Școlar Județean Constanța a centralizat situaţia mediilor obţinute de absolvenţii clasei a VIII-a la Evaluarea Naţională 2018, după soluţionarea contestaţiilor.
Conform datelor, 3.714 elevi (71,26 %) au obținut medii peste 5, astfel:
CANDIDAȚII CU MEDIA PESTE 5
PREZENȚI
NEPREZENTAȚI
1-1,99
2-2,99
3-3,99
4-4,99
5-5,99
6-6,99
7-7,99
8-8,99
9-9,99
10
3714
5212
87
129
282
464
623
749
837
845
679
591
13
Rezultatele de la Evaluarea națională pot fi consultate pe site-ul Ministerului Educației Naționale: http://evaluare.edu.ro/
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Primăria Muncipiului Constanța le reamintește celor interesați că a început procedura de selecție a proiectelor nonprofit de interes general. Este vorba de domeniile cultural – „Centenarul Marii Uniri de la 1918“ la Constanța, cultural (altele), […]
Tinerii din Ovidiu au arătat că sunt buni și la arte marțiale. După Campionatul Național de Ashihara Karate, ovidienii s-au întors încărcați de titluri și medalii. Campionatele Naționale de Ashihara Karate s-au ținut în perioada […]
Electrocentrale Constanţa SA (CET Palas) a comunicat în dimineața de 12 octombrie că înregistrează o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctele termice nr. 57, 100, 102, 103, 104, 106, 115, 124. […]
Be the first to comment