Ocazii noi de a deveni bugetar în cadrul Primăriei Constanța

Primăria Constanța a scos la concurs funcţii publice de execuție vacante în cadrul Direcției Locală de Evidență Persoane. FOTO Cătălin Schipor

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante în cadrul Direcției Locală de Evidență Persoane, astfel:

Serviciul Evidență Persoane:
– referent clasa III, grad superior (1 post). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, cunoştinţe operare calculator folosind tehnici standard de procesare – nivel bază (Word, Excel), vechime minim 9 ani în specialitate studiilor necesare exercitării funcției publice.

Serviciul Stare Cvilă:
– inspector clasa I, grad debutant (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, cunoştinţe operare calculator – nivel bază (Word, Excel).

Proba scrisă se va desfăşura în data de 16.01.2018, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 18.01.2018, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun în perioada 15.12.2017 – 04.01.2018, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.

Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro. Persoana de contact – inspector Ilina Mirela.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația Constanța NEWS, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*