În epoca Neversea și Untold, Consiliul Județean Constanța vrea să reînvie “Festivalul de Muzică Ușoară de la Mamaia”? Instituția “aruncă” 25.000 lei pentru servicii de evaluare a mărcii

Președintele CJC, Mihai Lupu. FOTO Adrian Boioglu

După un sezon în care județul Constanța nu a fost promovat deloc, Consiliul Județean demonstrează – din nou – faptul că e depășit de situație. Insituția reprezentativă a județului aruncă 25.000 lei pentru un serviciu care era necesar, cel mai probabil, în urmă cu 30 ani.

Mai-marii CJ Constanța au decis să cheltuiască acești bani pentru “Servicii de evaluare pentru marca înregistrată Festivalul Național de Muzică Ușoară Mamaia”. Banii vor merge pe o achiziție directă, iar la suma de 25.000 lei se adaugă și TVA de aproape 5000 lei.

Scopul declarat al acestei achiziții este acela de evaluare pentru marca înregistrată în vederea valorificării activului necorporal.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*