Destinația Mamaia – Constanța, promovată în rândul tour-operatorilor străini la Târgul de Turism WTM Londra

Destinația Mamaia - Constanța, promovată la Târgul de Turism WTM Londra. FOTO OMD Mamaia - Constanța

Stațiunea Mamaia și orașul Constanța vor fi de astăzi cunoscute tour-operatorilor străini și liniilor aeriene low cost din Europa și din întreaga lume. Prima zi a Târgului de Turism WTM de la Londra a debutat cu multă voie bună, invitați de seamă la standul României și întâlniri cu reprezentanți ai tour-operatorilor străini interesați să includă destinația Mamaia Constanța în cataloagele lor de prezentare, dar și să vândă pachete turistice atractive pentru sezonul de vară 2024.

 “Prima zi a târgului de turism de la Londra a fost pe atât de frumoasă, pe atât de provocatoare. Vrem să promovăm destinația Mamaia Constanța și să ne facem vizibili atât în Europa, cât și în afara ei. Astăzi am avut câteva întâlniri cu tour-operatori din Italia, Spania, India, dar și cu mai multe companii aeriene low cost din Europa interesate de destinația noastră. Ne-am bucurat să îi avem la desk-ul Mamaia Constanța Black SEA Coast pe reprezentanții Wizz Air Magazine, una dintre cele mai cunoscute reviste distribuite pe o linie aeriană la nivel mondial.

Vom iniția contactarea lor după încheierea celor trei zile ale evenimentului de la Londra. Totodată, am fost onorați să avem la standul destinației Mamaia Constanța Black Sea Coast invitați speciali. Îi mulțumim doamnei Ambasador a României la Londra, Laura Popescu, interesată să ne sprijine în vânzarea destinației noastre către tour-operatorii străini. Ambasada României în Marea Britanie ne-a arătat deschidere cu privire la promovarea noastră în rândul companiilor străine.

Ne bucurăm totodată, de faptul că astăzi la standul României au fost prezenți mai mulți reprezentanți ai tour-operatorilor străini care au vizionat filmele noastre de prezentare cu stațiunea Mamaia, respectiv orașul Constanța, fiind plăcut impresionați de facilitățile oferite de hotelierii de pe litoral. Am avut o prezentare de peste 100 de slide-uri la standul României, unde cei prezenți au putut cunoaște destinația. Sperăm ca și următoarele două zile de târg să ne aducă viitoare parteneriate la fel de fructuoase”, susține George Măndilă, Președinte Organizația de Management al destinației Mamaia Constanța.

În următoarele două zile, reprezentanții organizației noastre vor transmite în continuare informații și imagini cu ceea ce se întâmplă la târg. Litoralul românesc este reprezentat de o delegație formată din: Sebastian Ionuț Puznava, vice președinte OMD Mamaia Constanța, Laurențiu Oprescu – reprezentant al Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu, Enache Bucovală – președinte OMD Județul Constanța, George Măndilă, Președinte OMD Mamaia- Constanța, Diana Tătaru și Alina Bădilă – din cadrul Biroului Relații Internaționale, Comunitare și Turism al Primăriei municipiului Constanța și Oana Silviana Crăciun din partea echipei de comunicare a Organizației.

Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia- Constanța.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*