CT BUS folosește zilnic sistemele de aer condiționat de la bordul autobuzelor din Constanța în plin val canicular, MAZ rămân excepția

Autobuzele liniilor 101 și 48 circulă deviat din cauza unei avarii a RAJA. FOTO: CT BUS

În contextul unor lucrări ce au loc în zona Gării CFR din Constanța, autobuzele de pe linia 101 se confruntă cu restricții temporare în sensul spre centru.

Potrivit CT BUS, lucrările vizează traversarea unei conducte de termoficare, ceea ce determină autobuzele să vireze dreapta în dreptul restaurantului „La Șnițel”, apoi să iasă pe strada Theodor Burada, pentru a reintra pe bulevardul Ferdinand pe traseul normal.

De asemenea, circulația este afectată și pe bulevardul Alexandru Lăpușneanu, în apropierea intersecției străzii București – în zona hipermarketului Kaufland, deoarece se desfășoară lucrări la carosabil. Este afectat și traseul autobuzelor de pe linia 100 M, care înregistrează întârzieri.

Pe fondul temperaturilor ridicate din aceste zile caniculare, compania de transport public CT BUS a anunțat că toți conducătorii mijloacelor de transport folosesc zilnic sistemul de climatizare al autobuzelor pentru a asigura condiții optime călătorilor. Măsura a fost implementată încă de la începutul sezonului estival.

„Din păcate, autobuzele de tip MAZ nu sunt dotate cu instalații de climatizare, iar flota aflată în exploatarea CT BUS nu permite retragerea acestora de pe trasee. O astfel de acțiune ar afecta grav programul de transport public”, au precizat reprezentanții societății.

Astfel, CT BUS face un apel la prudență și roagă constănțenii să evite, pe cât posibil, deplasările la orele amiezii, în încercarea de a diminua disconfortul termic pentru călători. Reprezentanţii societății asigură publicul călător că depune toate eforturile pentru a soluționa problemele punctuale generate de lipsa aerului condiționat și că demersurile pentru remedierea acestora sunt realizate în regim de urgență.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Comment

  1. Au fost aduse 104 isuzu euro 6 si 22 electrice-126 buc.Intrebarea cate dintre acestea sunt in stare de functiune ,normal nr acestora era suficient pentru toate liniile .Atunci de ce se folosesc inca autobuzele poluante.Simplu multe dintre cele noi sunt defecte.Cele noi in functiune ar trebui impartite in mod egal pe toate traseele, deoarece toti calatorii platesc aceleași preț pe bilete.Linia 48 cel mai prost traseu din Constanța care dupa orele 21.00 circula la un interval de 30 minute are in exploatare numai autobuze vechi fara aer conditiont.Este corect?

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*