Primăria Constanța oferă 332.000 lei firmei care se angajează să o promoveze la Târgul de Turism al României. Bugetul este de 10 ori mai mare decât cel pentru toată Delta Dunării

Cazinoul din Constanța, sau ceea ce a mai rămas din el. FOTO Cătălin SCHIPOR

Primăria Constanța începe să cheltuiască din ce în ce mai mulți bani din bugetul orașului pentru activități de promovare, în ciuda rezultatelor care se lasă așteptate.

Următorul eveniment la care Constanța va fi promovată este Târgul de Turism al României care are loc la Romexpo în perioada 20 – 23 februarie 2020. Bugetul oferit de Primăria Constanța pentru acest eveniment este de 332.098 lei.

Butaforie pentru Constanța

Primăria Constanța are cerințe foarte specifice pentru decorul standului care va promova orașul. Firma care câștigă această achiziție trebuie să construiască, printre altele, următoarele elemente:

– Butaforie Far Genovez de 7 m înălțime
– Logo-ul Constanței construit din oglindă acrilică cu o înălțime de 1,8m și așezat pe un stand de 3m.
– Podea circulară de aluminiu de 7m
– Canvas policromie iluminat din spate.

Primăria cere și un echipament video 4K, trei media servere, lumini și instalații de sunet, garderobă și multe altele.

Oferta pentru toate cele de mai sus trebuie depusă în format 3D, iar termenul de finalizare al standului este de 3 zile.

Să punem cifrele în perspectivă

Bugetul de promovare al municipiului Constanța este unul foarte mare dacă îl comparăm cu cel al vecinilor de la nord.

Delta Dunării și tot județul Tulcea au fost promovate la Târgul de Turism al României din primăvara lui 2019 cu 32.424 lei. Cei mai mulți bani au venit de la Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării care i-a strâns de la membri – companii private de turism din zonă. 6000 Euro au fost oferiți de Consiliul Județean Tulcea și suma a acoperit taxele impuse de Romexpo.

Municipiul Constanța este dispus să cheltuiască peste 332.098 lei din bugetul orașului, adică de peste 10 ori mai mult. La acești bani se adaugă și TVA și taxele impuse de Romexpo pentru chirie.

De menționat este și faptul că în 2020, Delta Dunării va fi promovată cu mai puțini bani, asta pentru că televizoarele și multe dintre elementele de butaforie folosite în 2019 au fost recuperate și vor fi refolosite. Nu același lucru se întâmplă și la Constanța.

Turismul pe litoralul românesc este unul care lasă de dorit. O spun cifrele oficiale oferite de Direcția Județeană de Statistică din Constanța. În primele 8 luni ale anului 2019 au sosit pe litoral 1,1 milioane turiști. În aceeași perioadă, au venit mai puțini turiști decât în perioada similară a lui 2018.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*