Primăria Constanța caută consilieri pentru Serviciului Proiecte cu Finanțare Internațională – Direcția Dezvoltare și Fonduri Europene

Primăria Constanța a scos la concurs funcţii publice de execuție vacante în cadrul Direcției Locală de Evidență Persoane. FOTO Cătălin Schipor

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis, nr. 51, pentru ocuparea funcțiilor contractuale de execuție vacante din cadrul Serviciului Proiecte cu Finanțare Internațională – Direcția Dezvoltare și Fonduri Europene.

Este vorba de următoarele posturi:

  • consilier gradul II (1 post). Condiții de participare: să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unui post contractual vacant prevăzute de art.3 din anexa la Hotarârea Guvernului nr.286/2011, cu modificările si completările ulterioare;
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea: economice, inginerești, management, experiență în mediul de afaceri în domeniul turismului, susținută de documente (adeverință/carte de muncă/recomandare), experiență coordonator local/manager de proiect pentru proiecte finanțate din fonduri europene, susținută de documente (certificat manager de proiect, recomandare), vechime minim 1 an în specialitatea studiilor, limba engleză nivel avansat;
  • consilier gradul II ( 2 posturi). Condiții de participare: să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unui post contractual vacant prevăzute de art. 3 din anexa la Hotarârea Guvernului nr.286/2011, cu modificările și completările ulterioare;
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea: economice, inginerești, management, experiență în mediul de afaceri în domeniul turismului, susținută de documente (adeverință/carte de muncă/recomandare), vechime minim 1 an in specialitatea studiilor, limba engleză nivel avansat;
  • consilier gradul II (1 post). Condiții de participare: să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unui post contractual vacant prevăzute de art. 3 din anexa la Hotarârea Guvernului nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare;
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea: economice, inginerești, management, experiență în mediul de afaceri în domeniul turismului, susținută de documente (adeverință/carte de muncă/recomandare), experiență în marketing și IT, susținută de documente (adeverință/carte de muncă/recomandare), vechime minim 1 an in specialitatea studiilor, limba engleză nivel avansat.
  • consilier gradul II (1 post). Condiții de participare: să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unui post contractual vacant prevăzute de art. 3 din anexa la Hotarârea Guvernului nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare;
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea: economice, inginerești, juridice, certificat manager de proiect, vechime minim 1 an în specialitatea studiilor.

Proba scrisă se va desfăşura la data de 28 ianuarie, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 30 ianuarie , ora 14:00.

Bibliografia şi actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei. Dosarele de concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel. 0241/ 488.137.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*