Mircea Banias: „55.000 de beneficiari vor putea primi fonduri nerambursabile pe durata întregului program Start-Up Nation”

Mircea Banias

Guvernul condus de premierul PNL, Nicolae Ciucă, a lansat a treia ediție a programului Start-Up Nation, prin care antreprenorii au posibilitatea să obțină fonduri nerambursabile de până la 200.000 lei.

Deputatul PNL de Constanța, Mircea Banias, a declarat că pentru Partidul Național Liberal și Guvernul condus de PNL sunt vitale susținerea inițiativei private în economie, încurajarea micilor investitori, precum și garantarea de oportunități pentru românii din afara granițelor.

„Pe durata întregului program, în total 55.000 de beneficiari vor putea primi fonduri nerambursabile. Pentru anul curent, bugetul alocat acestei scheme de minimis este de 520.031.000 lei, din care 500.000.000 lei pentru Pilonul I Start-up Nation România și 20.031.000 lei pentru Pilonul II Start-up Nation Diaspora. Aplicanții nu vor avea posibilitatea înscrierii pe ambii piloni ai programului”, a spus deputatul constănțean.

Înscrierile se fac exclusiv online, până la începutul lunii septembrie, pe platforma informatică granturi.imm.gov.ro. Aplicanții care își asumă crearea și menținerea unui singur loc de muncă pot primi până la 100.000 de lei/ beneficiar, iar cei care își asumă crearea și menținerea a două locuri de muncă pot primi până la 200.000 de lei/ beneficiar.

Mircea Banias a mai precizat că PNL îi susține și pe antreprenorii români din Diaspora, de aceea anul acesta, în premieră, Start-up Nation are și componenta pentru antreprenorii români din afara țării, în valoare de peste 20 milioane lei, pentru aproximativ 1.000 de beneficiari.

„Pentru prima dată, cu ajutorul Start-Up Nation, românii plecați peste hotare își vor putea construi o afacere aici, în țară. Condițiile specifice de eligibilitate pentru Pilonul II Start-up Nation Diaspora sunt: aplicanții vor face dovada domiciliului sau rezidenței în străinătate în ultimele 12 luni până la momentul înscrierii, iar documentele care atestă calitatea de rezident în ultimele 12 luni până la înscriere sunt permis de ședere/ dovadă de stabilire, viză de rezidență/ de lungă ședere, certificat de rezidență”, a explicat el.

Mai multe informații pot fi găsite aici: https://bit.ly/3Pbe3jk.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*