Constănțenii vor avea la dispoziție un chestionar online prin care vor putea aprecia calitatea serviciilor oferite de Primărie

Primăria Municipiului Constanța lansează un chestionar pentru măsurarea gradului de satisfacție a cetățenilor cu privire la calitatea serviciilor oferite. Studiul reprezintă o bază de informații utilă pentru schimbările care vor avea loc la nivelul administrației publice locale.

Cetățenii pot identifica principalele probleme întâlnite de către aceștia și pot determina îmbunătățirea serviciilor oferite. Întrebările vizează calitatea evaluarea serviciilor furnizate de municipalitate sau transparența instituției publice.

Chestionarul poate fi completat accesând următorul link: https://bit.ly/2QEcm59

Studiul cantitativ și calitativ este realizat de către Facultatea de Drept și Științe Administrative și Centrul Social Dobrogea din cadrul Universității „Ovidius” din Constanța, la solicitarea Primăriei Municipiului Constanța.

Părerea constănțenilor poate fi înregistrată în cadrul chestionarului, în perioada 13 mai – 30 iunie.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*