CET a lăsat fără apă caldă consumatorii din Tomis III și până la Cireșica

Mai multe puncte termice ale RADET au fost afectate de avarii. FOTO Cătălin Schipor

Electrocentrale Constanţa SA (CET Palas) a comunicat în data de 23 octombrie că înregistrează o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctele termice nr. 120, 121, 122, 123, 138, 139, 140, 142, 145, 146, 147. Drept urmare, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile RADET care asigură distribuţia energiei termice în zonele Piata Tomis III, Brotacei, Boema, Tic-Tac, Penny, Ciresica.

Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare. Pentru relaţii suplimentare, abonații afectați sunt rugați să sune la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația Constanța NEWS, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*