Aplicația MyRAJA, lansată pentru smartphone și tabletă

Sediul RAJA
Sediul RAJA

RAJA SA a lansat aplicația de mobil MyRAJA pentru a facilita accesul abonaților săi la contul de client și la serviciile utilizate, în această perioadă în care recomandarea este să acordăm atenție sporită modului în care interacționăm cu cei din jur.

Astfel, clienții societății, utilizatori de smartphone sau tabletă, au acces rapid și sigur la informațiile din conturile proprii. Aplicația poate fi descărcată gratuit de pe App Store (pentru utilizatorii sistemului de operare iOS) sau din Magazinul Google Play (pentru Android), iar instalarea acesteia durează doar câteva secunde.

Serviciile oferite prin aplicația mobilă MyRAJA sunt:

  • informații despre factură, imediat ce aceasta a fost emisă;
  • achitarea online a facturii, cu o singură apăsare de buton și cu posibilitatea salvării datelor cardului bancar, pentru plăți mai rapide;
  • vizualizarea facturilor emise și a plăților efectuate în ultimele 12 luni;
  • înregistrarea indexului contorului de apă, prin autocitire;
  • transmiterea sesizărilor sau solicitarea diferitelor informații referitoare la serviciile societății;
  • modificarea datelor de contact (email, telefon);
  • transparență, comoditate și securitate în realizarea tranzacțiilor.

Pentru prima autentificare în aplicația mobilă trebuie parcurși următorii pași:

  • dacă abonatul deține deja un cont de client creat pe platforma online, acesta va introduce adresa de e–mail sau codul de client și parola setată pentru accesarea contului deschis pe pagina web;
  • dacă abonatul nu are încă un cont de client, acesta poate crea unul, direct din aplicația de mobil, introducând codul de client regăsit pe factură, numele complet, o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă.

Pentru toate autentificările ulterioare abonatul va introduce datele de logare setate, respectiv adresa de e-mail sau codul de client și parola.

Aplicația pentru mobil se adresează tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA SA Constanța.

Acum clienții societății pot accesa toate informațiile de care au nevoie, în timp real și oriunde există o conexiune la internet. În acest fel salvează timp, dețin controlul, sunt permanent informați.

„Pentru a ne proteja sănătatea în această perioadă de criză sanitară, folosirea instrumentelor digitale este extrem de importantă, atât în activitățile curente ale companiei cât și pentru clienții noștri. De aceea, îi încurajăm pe aceștia să folosească cu încredere aplicația Contul meu RAJA de pe pagina web a societății sau MyRAJA direct de pe telefonul mobil sau tabletă, și să aleagă factura electronică în favoarea celei imprimate pe hârtie, pentru că este o opțiune gratuită, sigură, rapidă și eficientă”, au transmis reprezentanții societății.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația Constanța NEWS, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*