Consilierii locali din Medgidia au fost convocaţi în şedinţa extraordinară de îndată pentru a aproba proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului local de venituri şi cheltuieli al Municipiului Medgidia, pe anul 2017. Proiectul a fost aprobat în unanimitate de către consilierii prezenţi la şedinţă. Propunerea a avut în vedere repartizarea sumei de 1.100.000 lei din capitolul bugetar “Alte venituri” pe trimestrul IV în acelaşi capitol, pe trimestrul III. Suma va fi folosită pentru desfăşurarea activităţii de salubrizare din municipiul Medgidia.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Pentru executarea lucrărilor de remediere a unei avarii pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 450 mm, de pe Șoseaua Națională, din orașul Ovidiu, județul Constanța, RAJA SA întrerupe furnizarea apei potabile, miercuri […]
Așa cum se obișnuiește la marile sărbători creștine, la Cumpăna, în ajunul sărbătorii Sf. Parascheva, patru copii aflați în asistentă maternală au fost creștinați. Taină Sfântului Botez a fost oficiată de Înalt Prea Sfințitul Teodosie, […]
Lucrătorii Administrației Bazinale de Apă Dobrogea – Litoral au început pregătirea pentru sezonul estival a sectoarelor de plajă contractate și necontractate. Potrivit ABADL, din punct de vedere logistic, specialiștii Sistemului de Gospodărire a Apelor Constanța […]
Be the first to comment