FOTO Mamaia și Constanța – Destinații în atenția Europei: Info Trip internațional cu touroperatori din Polonia și Italia

Infotrip internațional în Mamaia și în Constanța. FOTO OMD Mamaia-Constanța

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a organizat, În perioada 27-30 iunie 2025,  un info trip cu participare internațională, dedicat promovării litoralului românesc pe piețele externe. Evenimentul a reunit un grup de touroperatori și agenții de turism din Polonia și Italia, care au vizitat stațiunea Mamaia și municipiul Constanța în vederea explorării oportunităților de colaborare cu industria turismului locală.

Delegația internațională a inclus reprezentanți ai unor agenții de turism cu experiență pe piețele lor, interesați de diversificarea ofertei pentru clienții care caută destinații estivale accesibile, sigure și atractive. Programul vizitei a inclus un tur ghidat al principalelor obiective culturale și istorice din Constanța și prezentarea plajelor, infrastructurii turistice și a peste 25 de hoteluri din Mamaia.

Un moment central al info trip-ului a fost organizarea unor întâlniri B2B (business-to-business) între touroperatori și hotelierii din zonă. Acestea au avut loc într-un cadru profesional, cu prezentări de oferte, discuții despre specificul piețelor internaționale și identificarea celor mai bune formule de parteneriat. Atmosfera a fost una deschisă și constructivă, iar participanții au confirmat că vor urma colaborări directe cu hoteluri din Mamaia și Constanța.

George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța, a subliniat importanța acestui tip de evenimente pentru dezvoltarea turismului regional: „Ne-am propus să trecem de la promovare la acțiuni concrete, iar acest info trip este un exemplu clar de strategie aplicată. Faptul că touroperatorii străini aleg să ne viziteze, să ne cunoască personal oferta și să discute direct cu hotelierii arată că Mamaia și Constanța pot redeveni repere importante pe harta turismului european. Mulți dintre invitați au fost surprinși pozitiv de calitatea serviciilor, de infrastructură și de potențialul pe care îl are destinația noastră. Suntem încrezători că aceste parteneriate vor aduce mai mulți turiști străini și vor crește vizibilitatea litoralului românesc în afara granițelor.”

Evenimentul face parte dintr-o serie mai amplă de inițiative strategice derulate de OMD Mamaia-Constanța în parteneriat cu autoritățile locale și operatorii privați din turism. Scopul este atragerea de noi fluxuri turistice internaționale, creșterea duratei sejururilor, extinderea sezonului estival și profesionalizarea continuă a ofertei turistice din zonă.

OMD Mamaia-Constanța anunță că va continua și în perioada următoare organizarea de info trip-uri, participări la târguri internaționale și acțiuni de promovare targetate pe piețele cu potențial de creștere pentru litoralul românesc.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*