Din cauza unei avarii apărută în rețeaua de transport de pe strada Traian nu se poate asigura deocamdată energie termică pentru prepararea apei calde de consum și a încălzirii în zonele Centru și Peninsulă, până la reîncărcarea în parametrii a magistralelor de transport.
Echipele de intervenție ale Societății Termoficare Constanța SRL au început lucrările de eliminare a avariei.
„Estimăm reînceperea furnizării energiei termice pentru prepararea apei calde de consum și a încălzirii în cursul acestei zile. Vă mulțumim de înțelegere și ne cerem scuze consumatorilor noștri afectați de această avarie”, au transmis reprezentanții societății.
Persoanele afectate au la dispoziție numărul de telefon al Dispeceratului Societății de Termoficare Constanța: 0241/616.792.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Președintele Consiliului Județean Constanța, Marius Horia Țuțuianu, alături de Lucian Lungoci, administratorul special al Regiei Autonome Județene de Drumuri și Poduri Constanța, au prezentat raportul pentru anul 2019 al acestei companii, precum și stadiul pregătirilor […]
Începând cu data de 24 octombrie 2016, constănțenii pot depune formularele de Cerere și declarație pe proprie răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței, în funcție de modalitatea de încălzire, la următoarele sedii ale Primăriei […]
Măsura cea mai eficientă pentru recuperarea debitelor de la abonaţii rău-platnici este debranşarea de la sistemul de alimentare cu apă potabilă. În urma primirii avizelor de debranșare, majoritatea datornicilor, în doar câteva zile, îşi achită […]
Be the first to comment