CGS caută angajați constănțeni. De ce te-ai angaja?

CGS caută angajați constănțeni

Recent, CGS România, una dintre cele mai importante companii din țară, a anunțat o creștere a interesului său către piața muncii din Constanța. CGS operează deja un centru de contact în Constanța, însă datorită numărului crescut de proiecte și diversificării portofoliului său, compania are nevoie de noi angajați pentru a se alătura celor 200 deja existenți în această locație. Am discutat cu Vladimir Sterescu, Country Manager al CGS România, despre ce înseamnă CGS în România și de ce poate fi o opțiune pentru tinerii, dar nu numai, aflați în căutarea unui loc de muncă.

CGS România este liderul pieței locale de business process outsourcing (BPO), parte a grupului american cu același nume, cu o prezență extinsă la nivel mondial. În România, compania are 7 centre de contact (București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați), cel din Constanța fiind cel mai recent inaugurat, în 2020. De altfel, în total, compania are peste 4.000 de angajați, iar ultimii ani, în care am trecut prin pandemia de Coronavirus, au schimbat dinamica fluxului de lucru. Astfel, în acest moment, angajații lucrează fie de la birou, cât și în sistem hybrid sau remote 100 la sută.

„Deschiderea companiei către angajarea de noi colegi în sistem remote a avut un impact pozitiv în evoluția business-ului companiei în ultimii 2 ani. Creștem nu doar business-ul CGS România, dar și oamenii din companie. Situația minunată pentru colegii noștri este de a fi într-o companie în continuă creștere, deoarece filozofia noastră a fost să oferim angajaților un carrier path, posibilitatea de a le identifica potențialul și a le oferi șansa de a evolua și a deveni buni specialiști sau manageri”, ne-a spus Vladimir Sterescu.

CGS are planuri ambițioase pentru Constanța, având ca obiectiv atragerea unui număr de 500 de angajați până la sfârșitul anului. Această țintă se bazează pe faptul că reprezentanții companiei consideră că zona dispune de o bogată rezervă de talente. O altă motivare pentru orientarea companiei către această locație este faptul că tot mai mulți candidați cunosc cel puțin o limbă străină iar datorită statutului său de centru universitar, poate furniza o bază solidă de angajați cu abilități multiple, nu doar cunoștințe de limbi străine, ci și aptitudini tehnice și/sau financiare.

În prezent, compania are mai multe poziții deschise pentru centrul său de contact din Constanța, printre care se numără: Consultant relații clienți, Specialist Tehnic nivel 1 sau 2 și Specialist vânzări. Cerințele impuse de companie nu sunt dificil de îndeplinit, deoarece principalele calități vizate la candidați se concentrează pe dorința acestora de a învăța, de a se dezvolta și de a dobândi abilități noi.

CGS caută angajați constănțeni

„CGS, atât în lume, cât și local, propune un mod de lucru centrat pe nevoile angajaților, pe un mod de lucru în care colegii se sprijină și se susțin. Friends working together este deviza sub care activăm și, chiar și la un număr atât de mare de angajați, reușim să cultivăm acest mod de lucru și să încurajăm conlucrarea. Mai mult de atât, este important de menționat că echilibrul dintre viața personală și cea profesională este un aspect extrem de important pentru noi”, a mai spus Vladimir Sterescu.

Conform reprezentantului companiei, CGS își pune deviza în valoare încă de la prima interacțiune cu candidații. Întrucât tinerii din ziua de astăzi au nevoie de suport în definirea primilor pași în carieră, CGS a dezvoltat un model de recrutare complex, care oferă fiecărui candidat oportunitatea de a participa la mai multe discuții și de a obține detalii despre companie. În plus, în ultimul an, compania a implementat și un sistem de recrutare automatizat, prietenos și rapid, în special pentru candidații din generațiile Millenials și Z.

Experiența Friends working together este însă de impact odată cu primele zile de lucru. Noul angajat este introdus într-un program de training complex în care află detalii despre sarcinile pe care le are, despre companie și, mai ales, despre cum și cui să ceară ajutor.

„Așa cum spuneam, pentru noi este suficient ca un coleg nou să aibă abilități bune de comunicare și să fie dornic să învețe, să primească feedback și să își îmbunătățească permanent skill-urile. Înțelegem că este dificil un nou început și lucrăm constant în a-i ajuta pe colegi să învețe rapid și să își depășească limitele. În plus, credem în recompensarea muncii de calitate și oferim posibilitatea de a crește în interiorul companiei și de a evolua de la o poziție la alta”, a mai spus Vladimir Sterescu.

Acest lucru se traduce prin faptul că CGS România nu are ca scop angajarea tinerilor pentru a rămâne pe aceeași poziție pe întreaga durată a parcursului lor în companie. Dimpotrivă, se urmărește construirea unei direcții în carieră, un traseu pe care angajații îl pot defini în cadrul unui ecosistem oferit de companie. CGS România încurajează dezvoltarea profesională și creșterea personală a angajaților săi, oferindu-le oportunități de avansare și de diversificare a responsabilităților în cadrul organizației.

„Chiar de la început, filozofia noastră a fost să oferim angajaților un carrier path. Iar acest lucru ne diferențiază de alte companii din piață și, credem, poate oferi candidaților încrederea că pot evolua, că le sunt recunoscute meritele și că sunt încurajați să facă pași în dezvoltarea lor”, a mai spus directorul companiei.

Ce promite compania candidaților din Constanța, dar nu numai?

Pe lângă faptul că CGS România oferă posibilitatea angajaților de a avansa în carieră și de a-și exprima opiniile în cadrul companiei, salariul este unul peste media pieței, iar acesta vine însoțit și de o serie de alte beneficii. Un alt aspect semnificativ este că angajații vor avea oportunitatea de a lucra pe proiecte interesante, alături de clienți de renume mondial din diverse industrii, precum telecomunicații, IT&C, farmaceutic etc. Prin această oportunitate, angajații vor fi expuși la noi practici de lucru, vor promova multiculturalismul și vor avea acces la informații variate și actualizate.

CGS caută angajați constănțeni

De asemenea, CGS este conștientă de importanța echilibrului între viața profesională și cea personală, oferind flexibilitate în privința posibilității de a lucra de acasă, în urma unei coordonări atente cu superiorul direct. În plus, colegii de la CGS petrec timp de calitate împreună la birou, în zone de relaxare special amenajate și participă la acțiuni organizate de companie precum evenimente speciale sau campanii de donare de sânge.

În concluzie, deschiderea tot mai mare a CGS către piața constănțeană oferă o oportunitate pentru tinerii aflați la început de carieră și o variantă în plus față de sectorul HoReCa.bpo

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*