Apă potabilă cu presiuni scăzute în mai multe cartiere din Constanța din cauza unor variații de tensiuni la stația de pompare Palas

Fără apă la robinete
Fără apă la robinete

Mai multe cartiere din municipiul Constanța vor avea apă potabilă cu presiuni reduse până la ora 14.30 din cauza unor variații de tensiuni la stația de pompare Palas.

Astfel, pe 28 noiembrie, la orele 10,04 și 11,30, la Stația de tratare și pompare Palas din municipiul Constanța s-au înregistrat variații de tensiune, pompele de la nivelul stației rămânând  fără energie electrică.

Pentru remedierea situației, echipele RAJA de permanență din cadrul stației au făcut toate manevrele necesare pentru repornirea pompelor în condiții de siguranță. Având însă în vedere debitul și numărul mare al consumatorilor deserviți, până în jurul orei 14:30 abonații din zonele CET, Viile Noi, Medeea, Palas, Brătianu, Km4-5, Km5, Poarta 6, Abator, Gară, Casa de Cultură, Inel I și Inel II vor avea apă potabilă la robinete cu presiuni scăzute, în timp ce consumatorii de la etajele superioare ale blocurilor nu vor avea apă.

Echipele RAJA vor face tot posibilul pentru asigurarea continuității serviciului de alimentare cu apă la parametrii optimi, atât timp cât nu vor mai exista fluctuații sau întreruperi în alimentarea cu energie electrică.

Având în vedere atenționarile meteo de ninsori viscolite, intensificări ale vântului şi depuneri de gheaţă, la nivelul RAJA SA sunt constituite zeci de echipe pentru intervenția rapidă, care asigură permanența în toată această perioadă.

“Asigurăm toţi abonaţii societăţii că reprezentanții companiei noastre vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei”, au precizat reprezentanții RAJA.

Totodată, RAJA face apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924  pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*