Să te droghezi nu este cool, nu te face mai interesant sau mai șmecher” Selly, alături de 650 de elevi constănțeni, în cadrul unei noi inițiative anti-drog: „Alternative – să fii cool”

Selly

Ieri (marți, 27 mai), Andrei Șelaru (alias Selly), co-fondator al festivalului Beach, Please!, a participat la conferința „Alternative – să fii cool”, un eveniment organizat de Inspectoratul Școlar Județean Constanța, în cadrul proiectului național SAVE, dedicat prevenirii consumului de substanțe în rândul tinerilor.

Peste 650 de elevi constănțeni au fost prezenți în sală, într-un dialog autentic și necesar despre alegeri, influență și responsabilitate. Selly le-a vorbit deschis despre presiunea socială, despre iluzia falsă a „normalizării” consumului și despre importanța alternativelor sănătoase și creative.

“Să te droghezi nu este cool, nu te face mai interesant, mai șmecher. Un tânăr în ziua de astăzi ar trebui el însuși să reprezinte o schimbare pozitivă în anturajul lui”, a declarat Selly în cadrul conferinței.

Evenimentul face parte din inițiativa SAVE – educație peer-to-peer, un program unic în România, care implică activ elevii în prevenirea consumului de substanțe. Pe scenă au intervenit și specialiști implicați constant în proiect: dr. Sorina Ispas, prof. univ. dr. Mihaela Rus și dr. Adriana Câmpeanu, care au adus perspective medicale și psihologice relevante asupra consumului de substanțe în rândul tinerilor. Totodată, elevii Ambasadori SAVE au beneficiat de o sesiune dedicată de discuții cu Selly, în care și-au prezentat activitățile și au explorat modalități de colaborare pe termen lung.

Pentru Beach, Please!, acest demers vine în continuarea mesajului transmis constant: festivalul este un spațiu dedicat libertății, dar și siguranței. Un loc în care distracția nu trebuie să fie toxică, iar influența să însemne impact pozitiv. Peste 800 de agenți de pază fac parte din echipa care va furniza servicii de securitate Beach, Please!, cu scopul de a verifica atent persoanele care intră în festival și obiectele lor personale.

Campania SAVE, gândită pe limbajul și codurile generației Z, se derulează în două faze – înaintea și în timpul festivalului – printr-un mix de medii: digital, OOH, radio și activări creative on-site.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*