Grup de experți format de viceprimarul Ionuț Rusu pentru găsirea de soluții de fluidizare a traficului rutier din Constanța

Grup de experți format de viceprimarul Ionuț Rusu pentru găsirea de soluții pentru fluidizarea traficului rutier din Constanța. FOTO Primăria Constanța

Primăria Constanța anunță că, pentru găsirea de alternative în vederea fluidizării traficului din oraș, viceprimarul Ionuț Rusu, a constituit un grup de lucru, format din experți în sistematizare rutieră, prin intermediul căruia „s-au generat soluții concrete pentru implementarea de măsuri care să răspundă nevoilor cetățenilor”. Din grupul de lucru fac parte Dan Mocanu, inginer Co. Proiect, George Cătălin Marin, expert tehnic și Romeo Ene, inginer soluții trafic.

„Vom utiliza toate resursele pentru a integra infrastructura rutieră și sistemele de organizare a circulației pentru o mai bună gestionare a fluxurilor de trafic. În zona Delfinariu reproiectarea fluxurilor se realizează pe baza situației reale și se va desfășura în doua etape: prima etapă de reorganizare a elementelor de trafic folosind resursele existente a fost implementată prin reconfigurarea accesului la McDrive (situat la intersecția bulevardului Mamaia cu strada Soveja). Următoarea etapă constă în resistematizarea străzii Soveja, la intersecția cu bulevardul Mamaia, unde se analizează amenajarea unei benzi suplimentare pentru fluidizarea intersecției de la Delfinariu”, a declarat viceprimarul Ionuț Rusu.

Astfel, prin reconfigurarea sistemului de circulație rutieră, vor fi două benzi pentru virarea la stânga, o bandă pentru direcția înainte către strada Zorelelor și o bandă pentru virarea la dreapta pe bulevardul Mamaia. De asemenea, spațiul urban va fi redistribuit pe bulevardul Mamaia, între străzile Soveja/ Zorelelor și Pescărie prin amenajarea unor zone dedicate tuturor participanților la trafic (bicicliști, pietoni, etc). Se va analiza inclusiv crearea de noi locuri de parcare.

Potrivit Primăriei Constanța, datele colectate din intersecții vor fi integrate cu elemente de „smart city” care vor permite analiza în timp real și sincronizarea mult mai eficientă a traficului din Constanța.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

2 Comments

  1. Cea mai simpla resistematizare este sa dea drumul la semafoare pe rand, NU cum se da acum din ambele sensuri pe Soveja și Zorelelor.

  2. Ba, tu stii vorba lui Smiley? Daca pleca doua sensuri simultan trec dublu fata de solutia ta, iar un giratoriu unde pleaca simultan patru sensuri dubleaza inca o data traficul. E nevoie ca toti sa stie regula din giratoriu, care e cam neclara din pacate pentru politia rutiera si pentru specialistii in trafic rutier.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*