SPIT Constanța sărbătorește 10 ani de calitate în serviciile publice

Sediul SPIT Constanța. FOTO Adrian Boioglu
Sediul SPIT Constanța. FOTO Adrian Boioglu

Serviciul Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța a obținut o nouă recertificare a Sistemului de Management Integrat (calitate, mediu, sănătate și securitate ocupațională) din partea organismului german de certificare TÜV Thüringen, conform standardelor de referință.

În ceea ce privește Sistemul de Management al Calității și cel de Mediu, menționăm că recertificarea a presupus tranziția la noile versiuni ale standardelor, iar tranziția la noua versiune a standardului de referință privind Sistemul de Management al Sănătății și Securității în Muncă se va efectua odata cu auditul de supraveghere, ce se va desfășura la nivelul anului 2019.

Astfel, SPIT este la a 3-a recertificare a Sistemului de Management Integrat (SMI), cu precizarea că Sistemul de Management al Calității (ISO 9001) a fost implementat prima oară la nivelul anului 2006, iar Sistemul de Management de Mediu (ISO 14001) și Sistemul de Management al Sănătății şi Securității Ocupaţionale (OHSAS 18001) la nivelul anului 2009.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*