RATC Constanța a înființat „Telefonul călătorului“ unde se pot face sesizări non stop

Călătorii RATC pot transmite conducerii RATC problemele și nemulțumirile

Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța informează publicul călător că pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, așteptăm mesaje pe următoarele canale de comunicare:

– NUMĂRUL CĂLĂTORULUI 0241 / 694 960 – NON STOP
– e-mail dedicat– reclamatii@ratc.ro
– Facebook – “Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța”

„Vă asigurăm că vom raspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța,“ a transmis directorul RATC Constanța, Bogdan Niță.

Acesta a precizat că decizia a fost luată nu în urma controlului OPC ci după ce în mass media au apărut imagini cu un autobuz în care ploua.

„Dacă eram informați, am fi scos din traseu autobuzul respectiv. Călătorii pot transmite și nemulțumiri cu privire la comportamentul conducătorilor RATC“ a mai spus Bogdan Niță.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

3 Comments

  1. Cine a fost cu ideea sa schimbe traseul autobuzelor?Nu va este rușine!!!Intarzie omul la tren,autocar….lăsați traseele cum au fost

  2. O mare idioțenie sa schimbe traseul la 5b , ocolești tot cartierul și spatiile la 7 străzi depărtare. Sa îl faceți la loc cum era…. România trezeste-te.

  3. Ați făcut acest mod de a face sugestii și reclamații dar observ că nu se întâmplă nimic. Din păcate eu personal anul trecut în mai v-am sugerat că pe traseul 5-40 să faceți o statie facultativa în dreptul hotel Malibu sau Parc pentru că pe vizavi exista una la intoarcere in fata pavilionului expozițional. Aceasta statie este necesară pentru pensionarii care vin la Pavilion,și distanta de la statia Pescărie la satatia Perla este destul mare și permite încă o statie si consider că ar fi binevenita și cetățenii mulțumiți că vă gândiți la ei. Aștept un răspuns și chiar o implementare a acestei sugestii..!

    Cu respect
    Constantin Radu

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*