RATC Constanța a înființat „Telefonul călătorului“ unde se pot face sesizări non stop

Călătorii RATC pot transmite conducerii RATC problemele și nemulțumirile

Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța informează publicul călător că pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, așteptăm mesaje pe următoarele canale de comunicare:

– NUMĂRUL CĂLĂTORULUI 0241 / 694 960 – NON STOP
– e-mail dedicat– reclamatii@ratc.ro
– Facebook – “Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța”

„Vă asigurăm că vom raspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța,“ a transmis directorul RATC Constanța, Bogdan Niță.

Acesta a precizat că decizia a fost luată nu în urma controlului OPC ci după ce în mass media au apărut imagini cu un autobuz în care ploua.

„Dacă eram informați, am fi scos din traseu autobuzul respectiv. Călătorii pot transmite și nemulțumiri cu privire la comportamentul conducătorilor RATC“ a mai spus Bogdan Niță.

Adauga valoare acestui articol "RATC Constanța a înființat „Telefonul călătorului“ unde se pot face sesizări non stop"

Ai ceva de spus?

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*


Inline
Constanta News
Inline
Constanta News