VIDEO O spargere durează cel puțin 8 minute. La One Star Security, timpul de intervenție este mai mic de 5 minute

Servicii de pază de la One Star Security. FOTO OSSServicii de pază de la One Star Security. FOTO OSS

“O spargere în Constanța durează între 8 și 12 minute. De la cifrele astea pornim când vorbim de dotări, de organizarea patrulelor și echipelor de intervenție rapidă. Timpul nostru de intervenție este până în 5 minute; în cazuri excepționale poate să fie de 7 minute”.

Așa a început Andrei Rizescu de la One Star Security conversația, de cum am intrat în biroul său.

Cu cifre seci, care nu-ți lasă loc “de-ntors” cum spunem noi. Nu e de mirare, auzind cifrele alea, minutele alea puține, că spargerile sunt tot mai des întâlnite în cotidian și că Poliția nu mai are atâtea resurse încât să le prevină sau să “le rezolve” pe toate. Hoții acționează ferm, din scurt, hotărât și-n timp scurt. Poți să speri că ție nu ți se va întâmplă asta vreodată, sau poți să apelezi la o firmă de pază și securitate. Cine a făcut strategia firmei One Star Security a pornit de la aceste realități.

 “Avem echipaje dinamice – asta înseamnă că patrulează în permanență astfel încât putem să intervenim în 5-7 minute în orice punct al Constanței. Sunt zone, de exemplu cartierul Boreal, Tomis Plus, Tomis III, Centru – zona Sălii Sporturilor, unde timpul de intervenție este mult mai mic: sub 2 minute. Suntem alături de clienții noștri – avem o abordare strategică integrată – astfel încât să le protejăm bunurile, proprietățile și afacerile, 24 de ore din 24. Clientul nostru este protejat atât acasă cât și la serviciu” spune Andrei Rizescu coordonatorul departamentului marketing de la One Star security. 

Iar clienții nu sunt doar localnici care se tem de spargeri. Omul simplu care-și vrea casa și curtea apărată reprezintă prototipul vechi de client ce nu vrea să fie călcat de hoți. Vremurile s-au schimbat și astăzi companiile comerciale sunt primele ce vor protecție la efracție și securitate în derularea afacerilor lor.

Andrei Rizescu ne explică: “Ne-adresăm unui spectru foarte larg de clienți: clienți industriali, clienți comerciali – antreprenori, clienți HORECA, sau rezidențiali. Fiecare dintre aceste categorii de clienți are un set de necesități iar noi venim cu servicii dedicate pentru fiecare. La One Star Security, partea de marketing se ocupă de abordarea strategică a afacerii în vederea promovării produselor și serviciilor pe care le oferim. Avem trei piloni de promovare: Profesionalism, Promptitudine și Accesibilitate.” 

Vechiul proverb cu “paza bună trece primejdia rea” este mai actual decât am crede. Experții One Star Security îl iau în calcul la fiecare obiectiv primit în pază și apărare.

“Agenții noștri din teren întotdeauna patrulează în zona obiectivelor pe care le avem, sunt atenți la diverse detalii: o ușă deschisă, un geam deschis, copiii din zona obiectivelor, oamenii care țin în mână sticle cu băuturi alcoolice în zona aia, oameni care duc diverse obiecte electrocasnice, electronice, telefoane, bijuterii… Notăm aceste detalii astfel încât să putem preveni o spargere sau alte situații de acest gen. Ne-am poziționat drept compania numărul 1 în combaterea efracției și mergem pe toate liniile de comunicare în această direcție” spune Rizescu cu o voce sigură, semn că despre lucruruile astea s-a tot vorbit în companie până au intrat în reflex. 

Paza bună…

Să ne gândim un pic: se poate anticipa un furt? Sau un atac asupra unei hale a unei firme? Ori o efracție pe gemulețul dintr-un pod, a unei vile? Nu va grăbiți să spuneți “da” sau “nu”. Răspunsul e “se pot reduce șansele de reușită către zero“. De-aici încolo, e treaba hoțului, care în general se lasă pagubaș când vine vorba de un obiectiv bine securizat. Din nou Andrei Rizescu, de la One Star Security: “Cele mai frecvente căi de acces pentru spărgătorii de locuințe sunt în ordine: ușa din față, geamurile laterale de la parter, ușa din spatele unei case, garajul. Tocmai de aceea noi avem grijă să fim foarte atenți să vedem orice mișcare se-ntâmpla în aceste arii.” 

Pare mai simplu de-nțeles acum. Parcă să ia un văl de pe gândirea stereotipă “îmi pun trei yale și gata !”

“Fiecare obiectiv are particularitățile lui, un set de necesități individuale. Obiectivele industriale de exemplu, unde sunt spații foarte largi, necesită anumite tehnologii de supraveghere; un obiectiv rezidențial unde sunt spații mai mici și foarte compartimentate necesită alte tehnologii de alarmă și supraveghere. Noi le furnizam pe toate. Avem specialiști foarte bine pregătiți care instalează astfel de sisteme, se fac verificări aprofundate astfel încât clientul nostru să fie în permanență sigur că proprietățile sale sunt foarte bine protejate” spune Rizescu, marketingul de la One Star Security.

One Star Security s-a poziționat în piață nu doar ca “un paznic” bun de care ai nevoie, ci și ca consultant pentru cei vulnerabili. Specialiștii firmei chiar au derulat campanii de conștientizare a riscurilor la care sunt expuși oamenii ce au o locuința somptuoasă sau proprietăți valoroase și i-au învățat să le și protejeze.

One Star Security răspunde la telefon 0786 258 115 sau 0785 285 975, iar specialiștii pot fi contactați și pe email la adresa office@onestarsecurity.ro.

1 Comment on "VIDEO O spargere durează cel puțin 8 minute. La One Star Security, timpul de intervenție este mai mic de 5 minute"

  1. Radu Viziru | 18/10/2017 at 13:07 | Reply

    Foarte fain articolul. Stiu ca la Brasov, timpul de interventie este de sub 3 minute, dar na, este clar, Constanta este mai mare decat Brasovul. Iar ideea de consultanta in domeniul securitatii cred ca este cel putin la fel de importanta ca mersul la doctor sau la avocat.

Ai ceva de spus?

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*