Mamaia, Litoralul românesc şi Delta Dunării, promovate la Varşovia şi Atena!

Mamaia, prezentă la Târgul de la VarșoviaMamaia, prezentă la Târgul de la Varșovia

Asociația Litoral Delta Dunării se află, în perioada 24-26 noiembrie 2016, la Varşovia, pentru a convinge touroperatorii polonezi că Litoralul Românesc şi Delta Dunării reprezintă destinaţii turistice foarte atractive, atât ca tarife, cât mai ales ca şi evenimente şi atracţii.

Tradiţiile dobrogene vor fi prezentate la târgul de la Varşovia de ansamblul de dansuri populare „Danubius”, care va susţine două reprezentaţii vineri după-amiază şi încă una sâmbătă dimineaţă.

“In cadrul târgului Tour&Travel Varşovia voi avea, împreună cu reprezentantul Consiliului Judeţean Tulcea, o întâlnire cu Preşedintele Camerei de Turism din Polonia, iar mâine vom participa la o întâlnire cu bloggeri polonezi din domeniul turismului. Aceste două întâlniri au ca scop organizarea unei vizite de documentare pe litoral şi in Deltă cu agenţii de turism şi jurnalişti polonezi”, a declarat Mariana Gorbănescu, Secretar General Asociaţia litoral – Delta Dunării.

În aceeaşi perioadă, la invitaţia organizatorilor celei de-a treia ediţii a târgului internaţional de turism “Greek Tourism Expo”, a Ambasadei Greciei la Bucureşti, precum şi a reprezentantului Blue Air la Atena (agenţia Top Kinisis Hellas) Preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, Corina Martin se va afla la Atena pentru a promova  staţiunea Mamaia – Sat Vacanţă la “Greek Tourism Expo 2016”.

„Am fost invitată la Atena de organizatorii târgului Greek Tourism Expo, unde voi avea întâlniri cu Preşedintele Asociaţiei Agenţiilor de Turism din Grecia (HATTA), precum şi cu tour-operatorii care doresc să includă Constanţa, Litoralul românesc şi Delta Dunării în oferta lor de city-break şi sejur, având în vedere introducerea zborurilor directe Constanţa – Atena, obiectiv atins anul acesta. În perioada toamnă – iarnă – primăvară, continuăm participarea la târgurile de turism internaţionale de la Milano, Bruxelles, Tel Aviv, Berlin, Londra. În premieră, pentru 2017 ne propunem ca target piaţa ţărilor scandinave, pe lângă pieţele ţintă deja anunţate, precum Grecia, Liban şi Benelux”, a declarat Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării.

Adauga valoare acestui articol "Mamaia, Litoralul românesc şi Delta Dunării, promovate la Varşovia şi Atena!"

Leave a Reply