Litoralul românesc, promovat la Tel Aviv. Asociația Litoral – Delta Dunării demarează o campanie media menită să atragă și mai mulți turiști din Israel

Mamaia, promovată în IsraelMamaia, promovată în Israel

Oameni din turismul românesc se află în aceste zile la târgul de turism de la tel Aviv. Scopul principal al vizitei este promovarea litoralului românesc, dar în special a stațiunii Mamaia, a Satului de Vacanță din Constanța și a Deltei Dunării.

Asociația Litoral nu este la primul succes în Israel. În 2015, printr-o campanie de publicitate a stațiunii Mamaia au ajuns la noi 4500 de turiști, care au cheltuit peste 4,5 milioane de dolari pentru pachete de vacanță și excursiile opționale în Dobrogea.

„Continuăm proiectul cu Meshek Wings şi azi, după prima zi a târgului de turism „International Mediterranean Travel Market” de la Tel Aviv, anunţăm oficial că în această vară vom avea 3 chartere/săptămână, şi aprox. 7000 turişti israelieni vor ajunge pe litoral în staţiunile Mamaia, Năvodari si Eforie.

Asociaţia Litoral – Delta Dunării va demara şi în acest an o campanie de publicitate în mass-media din Israel, un proiect de succes al Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, care a dovedit că atrage incoming cu o creştere spectaculoasă de turişti israelieni pe litoralul românesc.

Prin acest proiect independent al Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, finanţat din bugetul taxei de promovare a staţiunii Mamaia, am reuşit să atragem interesul unui touroperator străin, care a avut încredere în produsul turistic „litoralul românesc” şi cu care am reuşit să creştem numărul de turişti străini pe litoral, de pe o piaţă externă pe care nu am avut-o niciodată în această destinaţie”, a declarat Corina Martin, Preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării.

Președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), Aurelian Marin, este și el optimist în privința unor noi linii directe cu România.

“Piaţa din Israel este foarte importantă pentru turismul din România, pentru că sunt foarte mulţi turişti israelieni care doresc să vină în România. Litoralul este capabil să ofere servicii de calitate, iar cele 3 chartere pe săptămână sunt dovada că suntem capabili să susţinem aceste servicii de calitate. Sper ca anul viitor să avem în fiecare zi zboruri din Israel”, spune Aurelian Marin.

 

“Anul acesta continuăm proiectul cu Mamaia în care avem încredere, şi demarăm din luna iunie, nu iulie ca anul trecut, dacă va fi vreme bună. Avem multe proiecte pe România şi vom fi prezenţi la conferinţa de presă organizată de Meshek Wings înainte de Târgul de Turism al României”, a declarat Meidan Butnaru, Director Operațional și Comercial al companiei “Meshek Wings”

Adauga valoare acestui articol "Litoralul românesc, promovat la Tel Aviv. Asociația Litoral – Delta Dunării demarează o campanie media menită să atragă și mai mulți turiști din Israel"

Ai ceva de spus?

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*