Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (C.N.A.I.R.) a anunțat că de luni, 29 ianuarie, vor demara lucrările de montare a parapetului de beton, de separare a fluxurilor de trafic, pe zona mediană a drumului național DN3, intre km 252+950 – 256+000.
Finalizarea acestor lucrări este estimată în circa 8-10 zile de la data începerii lor, în funcție de condițiile meteorologice. Conducătorii auto vor avea posibilitatea de a întoarce la km 254+000 – Nod Rutier A4 și la giratoriile de la km 255+400, respectiv km 256+000 – intrarea în Municipiul Constanța.
Decizia a fost luată în urma mai multor sesizări cu privire la pericolul existent în acest segment de drum – cel de accidente rutiere, mulți șoferi depășind peste linia dublă continuă sau întorcând în loc.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Nava Vasaland, care deservește linia maritimă RO-RO pe ruta Karasu (Turcia) – Constanța, va sosi, pe 4 februarie, pentru prima oară anul acesta în portul Constanța. Săptămânal, Vasaland va face trei escale în Portul Constanța, […]
Sucursala Regională CF Constanța a demarat programul de reparații capitale la tunelul pietonal (460 mp) și la liniile 1,2,3 și 4 din Gara Constanța, o investiție în valoare de 10,4 milioane de lei, finanțată din fonduri […]
Poliția de Frontieră Română folosește sistemul RPAS (Remotely Piloted Aircraft System), un sistem de pilotare de la distanță a aparatelor de zbor de mici dimensiuni, pentru supravegherea multifuncțională zonei de coastă de la Marea Neagră. […]
Be the first to comment