Comandament pentru Situații de Urgență la RAJA

Sediul RAJA
Sediul RAJA

Înrăutățirea vremii pune în gardă SC RAJA SA. Compania a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență în urma anunțării unui Cod Portocaliu de viscol.

Condițiile speciale sunt anunțate începând de sâmbătă, ora 20.00 și duminică, 17 ianuarie la ora 20.00.

“Asigurăm toţi abonaţii societăţii că vom depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.

Totodată, facem un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratelul societăţii la numărul de telefon: 0241.66.44.44″ au anunțat reprezentanții RAJA.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Comment

  1. Când va învăța conducerea RAJA că este nevoie ca întreprinderea să aibă în dotare instalații si componente de rezervă, care să intre automat în regim “tampon”, când instalațiile principale intră în regim “avarie”, până la remedierea deranjamentelor? Când va învăța conducerea RAJA că alții folosesc canale tehnice în care pot intra şi verifica din timp gradul de uzură a conductelor? De ce trebuie să așteptăm multe ore (poate și o jumătate de zi sau mai mult) reluarea alimentării cu apă a locuințelor, până când este remediată problema? De ce trebuie să bem apă cu gust… natural? La prețuri mari pe m3 apă, trebuie asigurate și servicii pe măsură!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*